Nyårslöften?

Ja. Jag ser allt att det är ett par tappra själar som tittar in här då och då.
Antingen har ni ett sjukt stort tålamod eller så är ni jäkligt uttråkade, eller så är ni bara snälla.
Jag menar, jag är ju urusel på detta. När skrev jag ett inlägg sist? Ingen som vet, ingen som vet.
Vem vet inte du, vem vet inte jag?
I alla fall. Jag har slutat röka. Förrutom på fyllan, jag menar, kom igen.
Någon måtta får det ju vara.
Jag har även bestämt mig för att börja med LCHF. Jag är ju ingen heffaklump direkt, men jag skulle trivas bättre om jag blev av med ett par kilon. Så om jag nu ska börja äta annorlunda och motionera mer så känns det som att rökning inte riktigt passar in. Såg att min vän Kim (som jag träffar alldeles för sällan) också bestämt sig för att sluta röka, bra skit!

Mindre rökning åt folket! Tillsammans är vi starka! Död åt ciggen! Sluta rök med ICA-Stig! Krossa imperialismen! Eller nåt. Whatever.



AJABAJA! Inget mera puffande! BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback