Das Wein?

Hej people!
Jag vet, jag suger på att uppdatera...SKÄMMES!
I alla fall, läget är för tillfället asbra, mysandes alldeles ofixad i le soffa med ett par glas vin. Alltid lika trevligt.
Sen sist har jag hunnit med att jobba lite och diverse andra mer eller mindre nödvändiga saker
(för det mesta mindre), ska jobba i helgen också men börjar inte förrän 10 imorgon. Skönt!
Thomas och hundarna har varit här och ätit och slappat lite idag,
fy fan vad jag älskar dom hundarna,
men FY FAN vad jag hatar allt jävla hår!
Jag blir galen, vita och svarta hundhår precis överallt!
På mattan, soffan, soffkuddarna, bordet, till och med på högtalarna fastnar det!
Och gott folk, kläderna ska vi inte ens tala om...Suck.
Om det inte vore för att vovvarna var så söta och mysiga så skulle dom aldrig mer få komma hit...



Jag hjärta vin



Men kom ihåg att dricka med måtta ungdomar! Annars får ni smisk!
/Tant Angelica, hyttandes med fingret.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

eller hur! ;)



åh vin! jag är suuugen

2010-06-19 @ 01:48:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: kim

Haha, som att man inte blev mer vinsugen av dina otrooooligt vackra bilder?!

2010-06-22 @ 00:31:19
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback