Okej?

Mannen sover=egentid. Som om jag inte får nog av det hela dagarna. Suck.
Jenny har varit här. Vi har druckit vin och skvallrat. Gått på en promenad innan också. Fint.
Det har varit en hård jobbhelg. Jag är helt död. Och jävligt sur. Jag fick inte ledigt en helg som jag ville, fattar inte riktigt varför? Skulle ha åkt till Dalarna med min kära mor och plastpappa samt min karl, men någon på jobbet verkar vara en riktigt grinig jävel. Irriterande.
Åkte in till Stockholm idag för att gå till tandläkaren.
Han är verkligen hur skön som helst, har haft samma hela livet,
i alla fall, det första han sa när jag kom in var:
"Har du färgat håret! Det var ju jättesnyggt! Verkligen svart!"
Haha, har inte varit där på över ett år men gubben minns allt. Vilken lirare.
Jag har börjat gnissla tänder när jag sover förresten. Illa. Tydligen orsakat av stress.
Så Lennart (min käre tandläkare) proppade min mun full med nån konstig gegga (nej, nu är det ni som har snuskig fantasi, inte jag) och gjorde avtryck av mina tänder.
Ska tydligen sova med nån grej i munnen?
Typ som ett tandskydd? Bettskena? Eller nåt? WTF?!

Gonatt //Steve Urkle



Nej, han kanske inte har tandskydd/bettskena/whatever,
men ni fattar vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

urkle är sjukt cool.

2010-06-22 @ 15:44:30
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

jag kan inte bestämma mig :( ska färga imorgon istället.



du är dock jävligt het i ditt svarta hår

2010-06-23 @ 00:08:37
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback