Uppsala

Gårdagen tillbringade jag i Uppsala med min kära vän Jenny och en annan kompis, Filip.
Vi hade picknick i stadsparken med rosévin, jordgubbar, vindruvor, bröd och brieost
och en massa annat smått och gott. Filip hade helt enkelt fixat en superpicknick!
Varmt som sjutton var det och helt enkelt mys!
Jag la fram ett (just då) högst oseriöst förslag om att vi skulle dra en bira på Framfickan, men sen blev Filip så sugen så då drog vi dit ändå.
Väl där så insåg jag vilket underbart förslag det hade varit.
Sol + kall öl + trevligt sällskap = kan inte bli fel.
Dagen avslutades med glass och dinglande med benen från en brygga.
Riktigt bra dag alltså.

Nu är tanken att jag ska diska lite, sen ska jag slänga på mig träningskläderna,
göra lite ärenden i centrum och sen ut och powerwalka/jogga i solen. Kalas!


Le Park


Söt Jenny


Filip glassar i solen


Jag ser smått full ut? Och tröttnar aldrig på v-tecken. Jag menar, klassiker!


Mjukglass äger!


Penny igen, happy at the brygga.


Fötter! För er som inte såg, menar jag.



Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback