Lördagens bravader

Fattar inte, helgen har bara försvunnit, hatar när det blir så. Hmm.
I lördags balkonggrillade vi hos Jenny, drack vin och snackade skit.
Kvällen avslutades med alldelses för många drinkar/öl/shotar nere på Garage/KC,
men jäkligt kul hade vi!
Jenny var i sitt esse så att säga ;)
Vi fick tydligen nåt stamgästkort också, är det ett dåligt tecken?!
Jag ignorerar i så fall.



Jag har kommit underfund med att jag har en "thing" med att ta kort på allt jag äter. Don't ask me why.

Men jag hann inte ta kort på maten innan den här gången.
I had a mission (den som äter mest och snabbast vinner)
.



Arga/mystiska/fundersamma/sura/jag-är-en-snuskgubbe/kolla-konstigt-leken?



Jenny gör sig redo.
Roligare bilder än så har jag inte.
Jag är sjukt kass på att ta roliga och bra bilder. Inte så mycket att göra åt saken.

Fred ut folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback