Sooool

Ja. Det kanske är så att jag inte bloggar så ofta.
Det är ju sol. Och varmt. Då ska man inte sitta inne vid en data.
Jag skyller på det. Ja, det gör jag.
Då kanske ni säger "Men hallå, du har ju en bärbar data som du kan ta med?!"
och på det svarar jag då
"Nej, vet du vad, den väger typ asmycket!"
Då kanske ni säger "Men Angelica, det går faktiskt att blogga från Iphonen!"
och då kanske jag svarar "Jaaa, det kanske man... kan.
Om man orkar sätta sig in i hur det fungerar. Vilket jag inte gör"
End of story.

Jaja. Mycket kul har hänt sen sist. Midsommar var awsome. Spenderades ute på landet med min karls släktingar med massa mat, lite bubbel och lekar. Jag och min karl vann en tipsrunda,
hur bra är inte det! Sjukt allmänbildade, jag vet.
Sen har jag har typ joggat, solat, gått promenader, snackat skit, shoppat, druckit öl, festat, druckit vin och rökt cigg i en park, myst och tjaa, allt annat man brukar göra på sommaren.
Förutom att bada, det måste jag göra snart.

Idag blev min karl morbror igen förresten! Sjukt roligt! Bebislycka!



Nu ska jag försöka tvinga någon att sola med mig.
Kan dock bli svårt, tror dom flesta jobbar...

So long!





Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du kan tvinga mig! jag jobbar inte så mycket i sommar hehe ;)

2010-06-30 @ 22:11:33
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

haha yey ;)



tacos är för jävla gott bara. i alla former!

2010-07-06 @ 19:57:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

uppdatera kvinna ;)

2010-07-10 @ 16:28:56
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback